De basis van je dagelijkse verzorging

Gepubliceerd januari 20, 2015 door pinkpassionbytamara

Vandaag leek het me leuk om het te hebben over de echte basis van je gezichtsverzorging en natuurlijk je make-up: dag- en nachtcrème!

De afgelopen jaren heb ik al een heleboel potjes en tubes crème versleten (goede en minder goede), maar nu denk ik de perfecte crème gevonden te hebben: de crèmes van de Hema!

Je hebt twee varianten: potten dag- en nachtcrème (€2.95 per stuk), en de tubes dag- en nachtcrème (€1.95 per stuk).

Nu vind ik de potjes crème net iets aan de vette kant, maar de tubes crème zijn perfect voor onder je make-up. Ik gebruik altijd de nachtcrème (ja, zeker ook overdag) omdat die crème mijn huid het mooiste hydrateert en ervoor zorgt dat mijn make-up mooi egaal en zonder zichtbare velletjes kan worden opgebracht. De dagcrème kun je ook gebruiken, maar de nachtcrème is meestal iets vetter, waardoor dat beter werkt voor een droge huid.

Het is dus aan jezelf om een keuze te maken tussen de verschillende mogelijkheden, maar ik moet eerlijk zeggen dat de Hema een goede kwaliteit biedt voor een goede prijs!1421748899321368693761

Geef een reactie

