Kruidvat nail polish remover quick & easy

Gepubliceerd januari 21, 2015 door pinkpassionbytamara

De nagellak remover in een potje van de Kruidvat is één van mijn favorieten. Daarom ga ik deze vandaag reviewen.

20150121_163646

Als je de deksel van het potje draait zie je gelijk een gaatje in een zwarte spons zitten. De eerste keer dat ik het gebruikte wist ik niet echt wat ik er van kon verwachten, maar het werkt echt heel fijn en snel!

20150121_163713

Voordat je je vinger in het potje doopt is het wel handig om je af te vragen of je snel wat gaat eten. De geur van de remover is namelijk heel sterk, en je ruikt de fruitige bessen nog heel lang nadat je de nagellak er af hebt gehaald. Het ligt er aan hoe vaak je je handen wast, en of je er gelijk weer een verse laag nagellak overheen doet, maar ik ruik de geur sowieso nog vier uren erna op mijn handen.

Tijd om je vinger in het potje te dopen!

20150121_163931

Als je je vingers ronddraait en er af en toe uithaalt kun je zelf wel zien wanneer de nagellak er goed af is. De zwarte spons zorgt er voor dat dat best snel gaat. Natuurlijk duurt het bij sommige nagellakjes langer, zoals bij glitternagellak. Het zwarte sponsje geeft soms wat zwarte plukjes af, maar dat is maar af en toe. Wat wel een nadeel is van de spons, is dat het na wat vaker gebruikt te zijn, sporen van nagellak achterlaat op je huid (zie foto hieronder). Dan is het dus tijd voor een nieuw exemplaar.

20150121_164336

Als je dan al je vingers hebt gehad, zijn je nagels weer heerlijk schoon en verzorgd, door de toegevoegde glycerine en argan olie en het ontbreken van aceton. Dat merk je wel, want bij gewone nagellak remover zijn mijn nagels veel meer uitgedroogd!

20150121_164251

De prijs van zo’n potje nagellak remover quick & easy is heel gemiddeld. Je betaalt er €2.49 voor en het is in elke Kruidvat vestiging in Nederland te koop.

2 reacties op “Kruidvat nail polish remover quick & easy

  • Geef een reactie

