Catrice VISIONairy multicolour highlighter

Gepubliceerd januari 24, 2015 door pinkpassionbytamara

Op een dag stuitte ik op hèt beauty product waar ik naar op zoek was: een groot palet met highlighter. De Catrice VISIONairy multicolour highlighter om precies te zijn.

image

Catrice VISIONairy multicolour highlighter. Te koop voor €4.99 bij Kruidvat en Trekpleister.

image

Aah wat een mooi poeder! Er zijn vier kleuren highlighter verwerkt in het palet in een golvend patroon. De tinten variëren van licht beige tot perzik tot beige-paars. Je zou op het eerste gezicht niet zeggen dat het een echte glinstering op je wangen zou brengen, maar ik waagde de gok. En wat ben ik daar blij mee!

image

Voor mijn look gebruikte ik de Essence rock out multicolour blush en het Catrice VISIONairy multicolour highlighter palet.

image

Alleen de blush aangebracht.

image

Nu ook de highlighter aangebracht.

De glans van de highlighter is ontzettend moeilijk op de camera vast te leggen. Wanneer je de highlighter op het bovenste gedeelte van je jukbeenderen aanbrengt, zie je gelijk een koele glinstering ontstaan. Je ziet glitters zitten en er komt een wit tot heel licht paarsige tint te liggen op je wangen. Maar absoluut niet donker! Het zorgt er juist voor dat je wangen nèt iets meer opvallen, en dat is ook juist de bedoeling! Het palet bevalt me dus goed!

image

Zonder flits.

image

Met flits.

De textuur van het poeder is redelijk vast. Het paletje geeft goed poeder af, maar niet te veel of te weinig. Ik kan niet anders zeggen, dan dat ik ontzettend tevreden ben over deze aankoop!
Een fijne highlighter dus!

3 reacties op “Catrice VISIONairy multicolour highlighter

  • Geef een reactie

