Sunday chilling met Hitkrant

Gepubliceerd januari 25, 2015 door pinkpassionbytamara

image

Afgelopen dinsdag is mijn favoriete tijdschrift weer in de winkels verschenen: de Hitkrant. Hèt blad waarin ik al mijn favo celebs kan vinden, posters voor mijn toch al te volle muren en lekker relaxed alle gossip kan lezen. Vooral deze editie wilde ik graag lezen, want de coverstory gaat over Demi Lovato. Ik hou namelijk ontzettend van haar muziek. Haar nieuwste liedje Nightingale is dan ook prachtig. Bekijk de clip hier:

Ook de posters in deze Hitkrant zijn weer super! Een greep uit de posters van deze editie:

image

image

image

image

image

Met de laatste poster ben ik het meest blij. Zac Efron is toch wel de knapste man op aarde, vind ik… 😉

Maar de Hitkrant heeft meer te bieden. Zo kun je meedoen aan wedstrijden door een oplossing door te geven van een puzzel. Die puzzels zijn meestal heel leuk om te maken, want ook die gaan weer over celebs.

image

En natuurlijk kun je je vermaken met allerlei leuke artikelen over je idolen.
Het blad is dus niet alleen maar geschikt voor tienermeisjes. Ik zelf ben ondertussen bijna 20, en lees Hitkrant nog steeds met ontzettend veel plezier! Chillen op de bank dus, met een snack erbij, en lekker genieten!

image

Hitkrant, verschijnt elke twee weken en is te koop voor € 2.95 bij boekhandels en supermarkten.

5 reacties op “Sunday chilling met Hitkrant

  • Geef een reactie

