Mani Monday met Sally Hansen Miracle Gel

Gepubliceerd januari 26, 2015 door pinkpassionbytamara

image

Niets is vervelender dan net je nagels mooi gelakt te hebben, en vervolgens even een sticker of iets dergelijks ergens vanaf te halen, en… de nagellak bladdert alle kanten op. Hoeveel laagjes nagellak en topcoat ik ook gebruik,  het maakt niets uit. De volgende dag ben ik al bijna de helft van de nagellak weer kwijt.

Nu heeft Sally Hansen een nieuw soort nagellak op de markt gebracht: een Miracle Gel die dezelfde kwaliteit moet hebben als echte gel nagellak. Maar dan zonder lamp en ook stukken goedkoper. Ik ben benieuwd!

image

Voor het juiste effect is het de bedoeling dat je twee laagjes gewone nagellak op doet, en vervolgens een laagje topcoat. Een basecoat is niet nodig.
Ik heb gekozen voor de kleur Game of Chromes, nummer 510. De topcoat heeft nummer 100, maar die kun je bij alle nagellakken van de Miracle Gel-lijn gebruiken.
Het valt me op dat het flesje nagellak lekker groot is, en het smeert ook goed en gemakkelijk uit over je nagels. Het is niet stroperig en de topcoat die er als laatste op gaat voelt koel aan. Dat is wel grappig, maar het voelt anders aan dan een gewone topcoat.

image

Het resultaat is fantastisch! De nagellak blijft sowieso vijf dagen redelijk goed zitten. Gewone nagellak bladdert extreem veel en snel af bij mij, maar de Miracle Gel ziet er aan het einde van een week dragen nog goed uit. Alleen aan het uiteinde van mijn nagels is de nagellak er wat afgechipt, maar voor de rest ben ik tevreden. Als je dus, net als ik, snel last hebt van het afbladderen van je nagellak, is de Miracle Gel nagellak van Sally Hansen een aanrader!

Miracle Gel nagellak en topcoat van Sally Hansen is te koop bij de drogisterij en kost €11.99 per flesje.

2 reacties op “Mani Monday met Sally Hansen Miracle Gel

  • Geef een reactie

