Kleuren voor volwassenen

Gepubliceerd januari 30, 2015 door pinkpassionbytamara

Creatief bezig zijn vind ik heerlijk. Ik kan uren zoet zijn met mandala’s maken, puzzelen en handwerken. Ik had al vaker gehoord over ‘Het kleurboek voor volwassenen’, maar ik heb het nooit geprobeerd. Totdat de Kruidvat het kleurboek en een blik potloden erbij voor €4.99 in de aanbieding deed (dat was vorige week, waarschijnlijk is het nu nog in de winkels te vinden). Toen waagde ik de gok.

image

Ik ben nog niet begonnen met kleuren, maar ik hoop dat wel gauw te kunnen doen. Wanneer je het boek namelijk doorbladert, zie je de meest ingewikkelde en uitdagende kleurplaten zitten. Daar zal ik zeker weten lang mee in de weer zijn! Het is een perfecte manier voor volwassenen (maar ook voor tieners hoor!) om creatief bezig te zijn, zonder dat het verveelt. Hieronder staan wat foto’s van kleurplaten, zodat je een beeld hebt van wat je kunt verwachten.

image

image

image

image

image

Het kleurboek voor volwassenen is een aardig dik boek met veel leuke kleurplaten. Die cupcakes zijn mijn favoriet!

image

Nou, ontspannen kun je zeker door te kleuren. Ik kleur al jaren mandala’s in (daar ga ik een volgende keer over schrijven) en het werkt echt verslavend. Waarschijnlijk gaat dat met dit boek ook gebeuren! Dus heb je wel eens zin om echt te ontspannen en tegelijkertijd ook iets nuttigs te doen, dan is het Kleurboek voor volwassenen een echte aanrader.

Te koop dus voor €4.99 bij de Kruidvat. Ook kun je bij de boekhandel terecht voor nog veel meer versies van kleuren voor volwassenen.

2 reacties op “Kleuren voor volwassenen

  • Geef een reactie

