It’s my birthday!

Gepubliceerd januari 31, 2015 door pinkpassionbytamara

image

Vandaag is het zo ver! Ik word weer een jaartje ouder. En niet zomaar een jaartje, ik word ook nog eens een twintiger. Wat klinkt dat gek, zeg! Dan ben je dus officieel geen tiener meer.. Je zou haast wel kunnen zeggen: op naar de dertig! Maar daar wil ik nog een hele tijd niet over nadenken! 😉

In ieder geval leek het me leuk wat vragen te beantwoorden over mijn verjaardag. Want wat doe je op zo’n dag?

Favo taart
Mijn favoriete taart-smaak is chocolade. Eigenlijk heeft dat helemaal niet te maken met taart, want bij alles is chocolade mijn favoriete smaak. Toch kies ik voor deze verjaardag een ander gebakje, namelijk de cupcakes die ik met mijn best friend Renée heb gebakken. We vierden onze verjaardagen al eerder omdat we bijna tegelijk jarig zijn, en toen hebben we cupcakes gemaakt!! Mijn party-taartje zag er zo uit:

image

Zelfs het kaarsje mocht niet ontbreken!

Kaarsjeswens
Ik was een beetje inspiratieloos bij het uitblazen van mijn kaarsje. Later bedacht ik me de, o zo cliché, wens dat iedereen geluk en gezondheid mag hebben. Dat is de beste wens die ik me kan bedenken.

B-day activities
Mijn verjaardag vier ik altijd heel klein. Zo speciaal is het ook weer niet, en het is niet veel meer dan een gewone dag. Vandaag ga ik daarom lekker schrijven aan mijn blog, en heb ik vanmiddag nog een rijles. Allemaal heel normaal, maar toch ook wel weer leuk. Vergeet vooral de taart niet! Meestal vier ik mijn verjaardag op een andere dag. Zo ook weer dit jaar.

Ik hoop op dit cadeau
Eigenlijk is alles wat ik krijg altijd leuk. Ik heb nog nooit meegemaakt dat ik een cadeau kreeg waarvan ik niet wist wat ik er mee moest. Dit jaar vroeg ik Royal Revolution (het vierde parfum van Katy Perry) voor mijn verjaardag, dus wie weet… Als ik iets anders krijg, schaf ik hem zelf aan en kan ik het parfum dan alsnog reviewen! 🙂

image

Birthday make-up
Welke make-up je draagt op je verjaardag maakt niet heel veel uit. Alles mag! Toch draag ik zeker weten wel mijn favoriete lipstick: In a Rosegarden van Catrice. Die is zo mooi van kleur!

image

image

Aan het stompje kun je waarschijnlijk wel zien dat dit mijn favo lipstick is 😉

Beste verjaardagsfilm?
De film die ik ondertussen al 8 jaar geregeld kijk is High School Musical. De romance tussen Troy en Gabriella wordt nooit oud. Ik houd van die film!

image

Goede voornemens?
Aan goede voornemens doe ik niet. Wel ben ik van plan net zo hard te blijven werken als afgelopen jaar (misschien wel harder) en er wat van te maken. Twintig wordt je namelijk maar 1 keer!

Hoe oud zijn jullie allemaal?

2 reacties op “It’s my birthday!

  • Geef een reactie

