Royal Revolution Eau de Parfum

Gepubliceerd februari 1, 2015 door pinkpassionbytamara

image

Omdat ik een prachtige flacon met Royal Revolution van Katy Perry voor mijn verjaardag heb gekregen, leek het me leuk deze te reviewen.

image

Wat een beauty is het flesje. Hij zat goed verpakt in het kartonnen doosje, waar ik op de bovenkant het kroontje zag staan die ook op de dop is verwerkt!

image

Toen eenmaal de verpakking open was, kon ik natuurlijk niet meer wachten met ruiken aan het eau de parfum. Zou deze net zo zwaar en sterk ruiken als Killer Queen, het eerste parfum in deze reeks?

image

Nou, de geur is net zo zwaar, maar op een andere manier. Het is een heel zoete en zware lucht, die je best lang blijft ruiken. Hij gaat ongeveer een werkdag mee.

Royal Revolution bestaat hieruit:

Topnoten: roze fresia, granaatappelsap
Hartnoten: sandelhout, oranjebloesem, jasmijnblaadjes
Basisnoten: huidmusk, vanille-orchidee, zwarte doorn

Royal Revolution vind ik een geschikte geur voor een zwoele zomeravond. Het is eerder een lente en zomergeur dan een wintergeur. Katy Perry maakte een rijk parfum, die zeker opvalt. Op het doosje staat geschreven: “The scent of victory”. Dat is een goede beschrijving! Ook kun je de parfum na een tijdje zelf nog ruiken, terwijl ik dat vaak lastig vind bij andere parfums, omdat je gewend raakt aan de geur.

image

Het dopje is op zich al een pronkstuk. Het maakt het flesje helemaal af, en zorgt ervoor dat je een mooi sieraad voor op je kaptafel overhoudt. De dop en het flesje zijn precies dezelfde als Katy Perry’s Killer Queen parfum. Alleen de kleuren zijn anders. Bij Royal Revolution loopt het flesje van boven naar beneden af van donker blauw naar licht, en de dop is donker grijs. Alles past heel mooi bij elkaar!

Ik ben dus ontzettend blij met het verjaardagscadeau die ik van mijn moeder kreeg. Hier ben ik zeker weten lang zoet mee! 🙂

Royal Revolution is te koop bij drogisterijen en webshops. Ik heb een 30 ml flacon die gemiddeld genomen net iets boven de €20 kost.

Benieuwd geworden naar Killer Queen? Lees mijn review daarover dan hier:
https://pinkpassionbytamara.wordpress.com/2015/01/20/killer-queen-eau-de-parfum-van-katy-perry/

Eén reactie op “Royal Revolution Eau de Parfum

  • Oeh, klinkt als een fijne geur zeg! Killer Queen vind ik onwijs lekker ruiken, dus ik ben wel benieuwd of ik deze net zo fijn vindt 🙂 Grappig ook dat de flacon bijna hetzelfde is als die van Killer Queen! Mag wat mij betreft wel wat origineler.. 🙂 Liefs!

    Liked by 1 persoon

  • Geef een reactie

