Essence Hidden Stories Mascara Topper

Gepubliceerd februari 2, 2015 door pinkpassionbytamara

image

Laatst kwam ik bij de Kruidvat de nieuwste collectie van Essence tegen: de Hidden Stories collectie. Zoals gewoonlijk moet dan alles weer bekeken worden, en na wat swatches besloot ik alleen de mascara topper mee te nemen. Die leek me van goede kwaliteit.

image

Ik heb de masacara topper nr. 01, en die heet: Wonderland’s Next Super Fairy. Het is de bedoeling dat je eerst een laagje mascara opdoet, en daarna een laagje topper voor een ultieme glitter look. Dat wilde ik snel uitproberen!

Zonder mascara topper:

image

Met mascara topper:

image

Voor deze ooglook heb ik het Essence all about candies eyeshadow palet gebruikt (voor de review, klik hier: https://pinkpassionbytamara.wordpress.com/2015/01/22/essence-all-about-candies-eyeshadow/ ). Voor de rest: Hema eyeshadow base, Essence hello autumn eyebrow set nr. 01, Catrice made to stay inside eye highlighter pen en L’Oréal volume million lashes mascara.

image

Het borsteltje verspreidt de glitters goed over mijn wimpers, alleen zie je ze niet zo goed. Je wimpers lijken voller, maar de glitters verdwijnen een beetje. De masacara topper zorgt ervoor dat je wimpers iets gaan klonteren, maar je moet erg goed kijken om de glitters te zien zitten. Ik had juist gehoopt op opvallende wimpers, maar helaas ging dat niet door. Wat wel positief is van deze topper is dat je geen last hebt van de glitters. Ze gaan niet prikken in je ogen en de topper blijft langer goed zitten dan de oogschaduw die ik gebruikt heb. Als je graag subtiel te werk gaat, is de Hidden Stories mascara topper van Essence dus een aanrader. Opvallende glitterwaaiers kun je helaas niet verwachten.

Essence Hidden Stories mascara topper, te koop voor € 2.39 bij Kruidvat en Trekpleister.

Geef een reactie

