Lush Lemony Flutter

Gepubliceerd februari 3, 2015 door pinkpassionbytamara

image

Toen ik de Lemony Flutter van Lush voor het eerst probeerde verwachtte ik een soort wondermiddeltje. De verhalen over Lemony Flutter waren heel positief en door Lush wordt het omschreven als een multifunctionele nagelriemcrème waar je niet meer zonder kunt als je het eenmaal gebruikt hebt.

image

Het is dus officieel een nagelriemcrème, maar eigenlijk geschikt voor allerlei droge plekjes. Lemony Flutter wordt met de hand gemaakt met verse ingrediënten. Als je de ingrediënten lijst bekijkt zie je naast citroen ook shea boter, bijenwas, avocado olie, mango boter, kokosolie en nog veel meer super verzorgende bestanddelen. Dat belooft veel goeds!

image

Wanneer je de pot Lemony Flutter openmaakt zie je een gele soufflé zitten die ontzettend naar citroen ruikt. Een frisse citroenige lucht komt je tegemoet en blijft lang om je heen hangen als je de crème gebruikt hebt. Lekker!

image

Je hebt niet veel nodig voor een goed resultaat. De Flutter smeert stevig maar goed uit, en het maakt je huid best wel vet. Zelfs wanneer je je handen hebt gewassen merk je de hydratatie nog. Ik ben tevreden met deze crème!

image

Ondanks dat Lemony Flutter heel goed tegen een droge huid helpt, is de crème toch een beetje te vet voor op mijn handen. Ik hou niet zo van een dikke, vette laag op mijn handen, en de Lemony Flutter legt die wel over je huid heen. Daarom gebruik ik het voor droge plekjes over het gehele lichaam, die daardoor veranderen in een zacht huidje!

Lemony Flutter (45 gram) is te koop bij filialen van Lush en in de webshop voor €10.65.

Eén reactie op “Lush Lemony Flutter

  • Geef een reactie

