Donderdag = Wie Is De Mol dag #3

Gepubliceerd februari 5, 2015 door pinkpassionbytamara

image

Het is vandaag weer donderdag, en dat betekent dat Wie is de Mol weer op tv is vanavond! Vorige week is Viktor afgevallen en hij was juist mijn mol. Ik moest dus weer even goed nadenken over mijn volgende verdachte. De aanwijzingen en molacties van de kandidaten die ik vorige week beschreef (behalve natuurlijk die van Viktor) hielpen me een nieuwe mol te kiezen. Lees hier mijn overzicht met molacties en aanwijzingen die ik vorige week maakte:
https://pinkpassionbytamara.wordpress.com/2015/01/29/donderdag-wie-is-de-mol-dag-2/

image

Rik van de Westelaken

Rik is mijn hoofdverdachte. Hij was sowieso al mijn tweede verdachte toen Viktor nog in het spel zat, en nu staat hij op nummer 1. Hij is veel te onschuldig en soms zelf naïef om een goede kandidaat te zijn, en ik denk dat het een act is om zijn molacties te verbergen.
Rik strooit bijvoorbeeld rond met zijn jokers. Waarom zou je dat doen? Ik zou ze zelf houden en inzetten bij de test, omdat je nooit weet wanneer je ze hard nodig hebt. Hij is waarschijnlijk zo zeker van zijn zaak dat het hem niet uitmaakt of hij een joker meer of minder heeft. Van de mol is het een slimme zet: de mol gaat toch nooit naar huis, èn hij maakt zich geliefd en minder verdacht bij zijn medekandidaten.

image

Carolina Dijkhuizen

Carolina verdenk ik nog steeds niet volledig. Ik vind haar wel steeds verdachter worden omdat ze zo weinig opvalt in het spel, en het vaker voorkomt dat de mol een onopvallende kandidaat is. Denk maar aan Susan vorig jaar!
Carolina lijkt goed haar best te willen doen als kandidaat, zoals ook bleek in aflevering 5 toen ze een hele tijd met Viktor heeft zitten puzzelen over waarom ze geen geld hadden gevonden bij het graven op het strand. Toch molt ze ook wel eens. Als kijker zie je het niet vaak, maar wat me in aflevering 5 opviel was dat Carolina bij de vaar-opdracht door Nederland zei dat je maar 1 pakket per keer mee mocht nemen. Dat was heel vreemd, want Art had dat nooit gezegd! Ondanks deze actie vermoed ik dat ze een gewone kandidaat is. Ze verdenkt namelijk Rik (mijn mol) en dat zou de reden kunnen zijn dat ze nog steeds in het spel is.

image

Martine Sandifort

Martine wekt een beetje een klunzige indruk. Volgens mij meent ze het goed en probeert ze haar best te doen. De reden dat zij nog in het spel is, zou kunnen zijn omdat ze Rik verdenkt.

image

Margriet van der Linden

Margriet heeft in aflevering 5 geen mollenstreken uitgevoerd. Ik heb haar nooit verdacht en ze lijkt me ook geen mol. Ze verdenkt Chris.

image

Chris Zegers

Chris verdenkt Martine en dat vind ik vreemd. Niemand verdenkt Martine, maar hij zit toch nog in het spel. Viktor had te veel gespreid en verdacht Martine ook. Misschien is Chris de volgende kandidaat die naar huis moet?

image

Marlijn Weerdenburg

Zoals gewoonlijk molt Marlijn er op los! Omdat haar mollenstreken altijd zoveel getoond worden in het programma verdenk ik haar niet. Een echte mol zouden de programmamakers nooit zoveel laten zien. In de vorige aflevering nam Marlijn bij de vaar-opdracht een verkeerd pakket mee. Dit was volgens mij een opzettelijke molactie. Marlijn verdenkt Chris, net als Margriet.

Het wordt dus sowieso spannend vanavond! En we moeten maar afwachten of en wie er naar huis moet… In ieder geval weten we één ding zeker: Niets is wat het lijkt.

Wie Is De Mol, vanavond te zien om 20:30 uur op NPO 1.

Eén reactie op “Donderdag = Wie Is De Mol dag #3

Geef een reactie

