SE Bull Moon Necklace

Gepubliceerd februari 8, 2015 door pinkpassionbytamara

image

Toen ik deze melding op mijn Instagram-account kreeg was ik door het dolle heen. Ik had namelijk meegedaan met een wedstrijd van Brandi Cyrus door een foto te reposten en haar te taggen, en ze heeft me uitgekozen! Ik zou een prachtige ketting krijgen van Sasha Eilenna Jewelry en die is deze week aangekomen vanuit Canada!

image

Dit zakje zat in de envelop. Ik kon niet wachten die open te maken!

image

Ze stuurde ook nog een kaartje mee waarop staat hoe de sieraden ontworpen en bedacht worden, namelijk met de “Warrior in all of us”- gedachte. Ze maakt sieraden die ook echt iets betekenen en die op de natuur geïnspireerd zijn.

image

Het zakje ging open en deze ketting haalde ik er uit: een pijlpunt van kwarts, een tinnen stierenhoofdje die ervoor hangt en een verzilverde ketting die je om je nek hangt. Prachtig! De ketting is zo mooi en past bij zoveel outfits! Ik ben verliefd! 🙂

image

Zelfs de achterkant van de ketting is nog versierd! Aan het ene uiteinde hangt een gouden driehoekje waarop haar initialen staan (SE) en op de andere kant van de driehoek een veertje, de andere zijde van de ketting heeft een hartje als slot.
Ik ben ontzettend blij met deze ketting en het is zeker weten een gaaf verjaardagscadeau!

4 reacties op “SE Bull Moon Necklace

  • Geef een reactie

