Kissproof lips met Catrice Luminous Lips

Gepubliceerd februari 14, 2015 door pinkpassionbytamara

image

Aangezien Catrice een nieuwe collectie gelanceerd heeft, heb ik allemaal leuke dingetjes om jullie te laten zien. Vandaag is dat een nieuwe lipstick in de Luminous Lips-lijn.
Wat gelijk opvalt is de prachtige mat-glanzende huls. Hij weegt niet zo veel en voelt best een beetje luxe aan. Maar waar het eigenlijk om gaat is de inhoud!

image

Ik heb gekozen voor nr. 100; Me, My Macaron & I. De naam is gelijk al heel origineel. Die trok meteen mijn aandacht, omdat de lipstick dus vernoemd is naar heerlijke Macarons! Zou de lipstick zelf ook zo zoet zijn?

image

Ja hoor! De kleur van de lipstick is zoet roze, die op het eerste gezicht een beetje donker lijkt. Wanneer je er goed naar kijkt, zie je de kleine glittertjes zitten en ook hoe shiny de lipstick eigenlijk is. Luminous betekent stralend, helder. Het zou je lippen moeten laten opvallen door alle glans!

image

En er komt genoeg glans vanaf! De lipstick heeft een lieve glans, die je lippen ook nog eens voller laat lijken. Perfect voor Valentijnsdag! Ook heeft de lipstick een zoete, maar nog steeds lipstick-achtige geur. Eerlijk gezegd, denk ik dat de Luminous Lipstick nr. 100 mijn nieuwe favoriet is geworden! Deze zal ik nog vaak dragen!

Ben je dus nog last minute op zoek naar een goede lipstick voor Valentijnsdag, kies dan voor een Luminous Lipstick van Catrice. Ze kosten €3.99 per stuk en zijn te koop bij Kruidvat en Trekpleister.

Wil je ook nog weten hoe je het beste je lippen verzorgt voordat je lipstick aanbrengt? Lees dan mijn review over Lush Lipscrub:
https://pinkpassionbytamara.wordpress.com/2015/02/13/lush-lipscrub/

Eén reactie op “Kissproof lips met Catrice Luminous Lips

Geef een reactie

