Burt’s Bees Honey Lip Balm

Gepubliceerd februari 17, 2015 door pinkpassionbytamara

image

Nadat ik een blikje Burt’s Bees heb gereviewd, was ik super enthousiast. Ik had nog nooit zo’n verzorgende lip balm gebruikt, en toen de Burt’s Bees lip balm sticks vorige week voor €2.00 in de aanbieding waren bij Etos, sloeg ik gelijk in. Ik was benieuwd of de sticks net zo verzorgend zouden zijn als het blikje, en of de toegevoegde honing ook nog effect zou hebben.
Klik hier voor de review van Burt’s Bees Beeswax Lip Balm:
https://pinkpassionbytamara.wordpress.com/2015/02/09/burts-bees-beeswax-lip-balm/

image

Deze lip balm bevat dus honing en Vitamine E. Het klinkt in ieder geval al heel verzorgend. De stick lijkt een beetje op zo’n Lip Smackers-stick, dus ik was wel benieuwd naar deze lip balm. Van Lip Smackers ben ik namelijk helemaal geen fan, en ik vind de verpakking daarvan altijd een beetje goedkoop ogen.

image

Gelukkig is deze lip balm totaal anders! De stick draait lekker soepel uit, en je hoeft ook niet een uur te draaien om tot de bodem te komen. Het is een hele fijne verpakking, die weinig weegt.

image

Ook de inhoud vind ik geweldig! Er komt een redelijk sterke honing lucht uit, die je ook op je lippen ruikt, wanneer je de lip balm draagt. De lip balm zelf trekt redelijk in, maar zorgt tegelijkertijd voor gezonde, velletjes-vrije lippen. Dit is de kwaliteit die je van Burt’s Bees gewend bent!

image

De lip balm is kleurloos, en hydrateert de lippen goed. De lip balm kun je gemakkelijk meenemen en is overal te gebruiken, omdat je dan niet met je vingers in een blikje hoeft te zitten. Deze lip balm is dus zeker een aanrader!

Burt’s Bees Honey Lip Balm is te koop bij de drogisterij vanaf €2.99 per stuk.

Eén reactie op “Burt’s Bees Honey Lip Balm

Geef een reactie

