Catrice VISIONairy Vitamin Lip Treatment NEW

Gepubliceerd februari 20, 2015 door pinkpassionbytamara

image

Kruidvat heeft deze week een geweldige actie: 2e halve prijs op de hele collectie van Catrice en Essence. Daarom kon ik deze mooie lipgloss van Catrice niet laten liggen..

De Catrice VISIONairy collectie is een limited edition-collectie, en ik heb daar al het prachtige highlighter palet van gereviewd ( https://pinkpassionbytamara.wordpress.com/2015/01/24/catrice-visionairy-multicolour-highlighter/ ). Ik had niet eens zo gelet op de lipglosses die er nog bij stonden, maar nu nam ik er toch één van mee!

image

De lipgloss kost €3.59 en ik koos nr. 1 (Apricosy Daydream). Het belooft veel meer dan alleen een lipgloss te zijn: het is ook een Vitamin Lip Treatment. Op de verpakking staat: “The lipgloss combines intensive care with a shiny finish. With vitamin E, known for its anti-oxidant and regenerative effects.”
Dat belooft veel goeds!

image

Wanneer je het kwastje er uit trekt, zit er genoeg gloss aan. In ieder geval genoeg voor de helft van je mond. Ook valt me de geur op. Een best wel sterke abrikozen-lucht komt je tegemoet waaien. Het is een zoete lucht die je wel kunt verwachten bij snoepjes. Eerst ruik je het ook nog wanneer je het hebt opgebracht, maar daarna valt het niet meer op. Gelukkig is het wel een lekkere lucht!

image

De lipgloss brengt fluweelzacht aan. Het zit fijn op je lippen, plakt niet veel en maakt je lippen zacht. Ook kun je er lang mee doen: sowieso wel twee uur, misschien zelfs langer als je even niets eet. Ook is de kleur prachtig: heel natuurlijk en licht perzik/abrikoos-kleurig. Heel mooi!

Deze lipgloss bevalt me wel. Niet alleen zit hij mooi en fijn op mijn lippen, ook verzorgt het mijn lippen goed en voegt het zelfs nog Vitamine E toe.

Catrice VISIONairy Vitamin Lip Treatment, te koop bij Kruidvat en Trekpleister.

Geef een reactie

