Kruidvat reinigingsdoekjes Extra Soft

Gepubliceerd februari 23, 2015 door pinkpassionbytamara

Omdat ik al een hele tijd dezelfde reinigingsdoekjes voor mijn gezicht gebruik, en er ook nog heel positief over ben, deel ik vandaag een handige tip met jullie!

image

Nog nooit heb ik zo’n fijne make-up verwijderaar gehad als de Extra Soft reinigingsdoekjes van Kruidvat eigen merk. De doekjes halen niet alleen alle make-up van je gezicht, ze verzorgen je gezicht ook nog eens goed!

image

Er zitten 25 doekjes in een verpakking. Door de toegevoegde amandel- en druivenpitolie voelt je huid na gebruik heerlijk zacht aan. En wat ik ook een pluspunt vind: je huid wordt er niet vet van!

image

image

De doekjes bevatten een bolletjes-reliëf waardoor je make-up gemakkelijk loskomt van je huid. Zelfs waterproof make-up is geen enkel probleem. Alles krijg ik er mee weg zonder heel veel te moeten boenen. En daar heb ik soms nog wel eens last van. Sommige liquid eyeliners drogen muurvast op, waardoor het er maar moeilijk weer af gaat. Gelukkig werken deze reinigingsdoekjes van Kruidvat perfect!

Zoek je dus nog een fijne gezichtsverzorging en reiniger in één? Dan zijn de Kruidvat reinigingsdoekjes Extra Soft geschikt voor jou. Ook als je een gevoelige huid hebt (net als ik).

Kruidvat reinigingsdoekjes Extra Soft, te koop in Kruidvat filialen voor €1.89.

2 reacties op “Kruidvat reinigingsdoekjes Extra Soft

Geef een reactie

