Essence Like An Unforgettable Kiss Duo Blush

Gepubliceerd februari 25, 2015 door pinkpassionbytamara

image

Essence heeft een nieuwe limited edition-collectie gelanceerd: Like An Unforgettable Kiss. Ik heb een paar dagen terug al de eau de toilette uit die lijn gereviewd
( https://pinkpassionbytamara.wordpress.com/2015/02/22/essence-like-an-unforgettable-kiss-eau-de-toilette/ ), en ik kon het niet laten om ook de duo blush mee te nemen. De verpakking vond ik namelijk zo cute!

image

Het kartonnen doosje is prachtig! Een hartjesvorm met overal kleine hartjes en twee sleutels in elkaar gehaakt.. Ik vind dit super mooi!
Ik was erg benieuwd naar de blush die er in zit. Er waren twee kleuren verkrijgbaar: een hele roze tint, en een perzikkleur. Ik koos de perzikkleur (nr. 01 Nothing But Lovestoned), omdat zo’n kleur altijd goed valt.

image

Wauw! Wat ben ik blij met deze kleur! Aan de ene kant een lichte perzikkleur, en aan de andere kant een mooie donkere perzikkleur!

image

De blush blijkt heel subtiel te zijn. Er komt niet te veel poeder los in het gebruik maar je hebt er wel redelijk wat van nodig. Eerst dacht ik dat de blush helemaal niet goed te zien was op mijn huid. Maar wanneer je een paar minuutjes geduld hebt komt daar een mooie perziktint tevoorschijn! De kleur moet dus even bijtrekken. De blush lijkt trouwens wat rozig op mijn huid, omdat ik van mezelf vaak wat rozige wangen heb. 🙂

image

De duo blush van Essence vind ik een echt lente- en zomerproduct. Hij is lekker licht, en geeft niet gelijk veel te veel kleur af. Een heerlijke blush dus!

Essence Like An Unforgettable Kiss Duo Blush, te koop voor €3.39 bij Kruidvat en Trekpleister.

3 reacties op “Essence Like An Unforgettable Kiss Duo Blush

  • Geef een reactie

