Essence nail polish remover Coconut + Papaya

Gepubliceerd februari 27, 2015 door pinkpassionbytamara

image

Ik was laatst op zoek naar een nieuwe nagellak remover en wat kwam ik tegen: een nagellak remover met geur! Essence heeft al langer nagellak removers met geurtjes, en ik was dan ook erg benieuwd naar deze variant. De remover moet ruiken naar kokosnoot en papaya. Vooral kokosnoot vind ik een lekkere geur, dus ik nam een flesje mee!

image

De kleur vind ik al mooi: prachtig blauw. Het is een lichte tint die ook nog eens mooi op de kaptafel staat. Ook staat er op het flesje: “zeer effectieve nagellak remover, verwijdert alle soorten nagellak zonder de nagelriem of de nagel zelf uit te drogen.”
Zou het werkelijk niet uitdrogend werken? Ik heb niet zulke sterke nagels, en meestal zien mijn nagels er niet uit als ik de nagellak er af heb gehaald. Ik ging aan de slag om de nagellak er af te halen!

image

Ik had gouden glitter nagellak op, dus dat kwam goed uit (voor de review van deze Sally Hansen Miracle Gel nagellak, klik hier:
https://pinkpassionbytamara.wordpress.com/2015/01/26/mani-monday-met-sally-hansen-miracle-gel/ ). Glitter nagellak is over het algemeen moeilijker te verwijderen, dus ik was benieuwd of het boenen zou worden!

image

Het boenen valt reuze mee! Tuurlijk, je moet even je best doen om de nagellak er goed af te halen, maar ik heb zeker wel eens slechtere removers gehad. Wat betreft verwijdering krijgt Essence een voldoende. Maar de geur maakt alles zoveel beter! Je hebt helemaal geen last meer van een vieze, chemische lucht in je kamer, omdat alles lekker naar kokosnoot en papaya ruikt. De kokosnoot overheerst, en de papaya is het fruitige luchtje op de achtergrond. Heerlijk!
Ook wat betreft de verzorging ben ik dik tevreden. Het bovenste laagje van mijn nagel brokkelt snel af, en meestal wordt het erger als de nagellak er eenmaal af is. Nu heb ik er bijna geen last van gehad, omdat ik het idee heb dat de remover mijn nagels en nagelriemen hydrateert. Een heel groot pluspunt dus!

Deze nagellakremover van Essence is een echte aanrader!

Essence nail polish remover Coconut + Papaya 150 ml. is te koop bij Kruidvat en Trekpleister voor maar € 0.99!

Geef een reactie

