Shoplog Kruidvat make-up

Gepubliceerd maart 1, 2015 door pinkpassionbytamara

Vandaag is het tijd voor een shoplog!
Het leek me leuk om te laten zien wat ik afgelopen vrijdag bij Kruidvat gekocht heb, zodat je alvast weet wat er nu in de winkels ligt.
Laten we beginnen!

image

Ik heb een super leuk make-up setje bij elkaar gezocht van Essence en Catrice. Houd mijn site in de gaten voor de reviews hiervan!

– Catrice Nude Purism EyeColour Quattro nr. 02 Taupe-less:
Dat is een lange naam voor een paletje oogschaduw. De kleuren spraken me erg aan omdat je er volgens mij een heel natuurlijke ooglook mee kunt maken. Aan de naam van mijn blog (pinkpassionbytamara) kun je ook al zien dat ik van roze houd, en die kleur heeft ook een extra groot vakje!
Dit oogschaduw palet kost €4.59

– Essence Longlasting Lipstick nr. 05 COOL NUDE:
Essence heeft 5 nieuwe nude kleuren lipsticks gelanceerd, en daar was ik erg benieuwd naar. Deze kleur sprak mij het meeste aan (zie de afbeelding hieronder), omdat het een 90’s lipkleur is. Op dit moment komt die trend weer terug, en ik moet zeggen dat ik het mooi vind! Mijn favoriete lipstick van Catrice (Ultimate Colour, nr. 370 In A Rosegarden) is ook al een 90’s lipkleur. Met de Essence COOL NUDE lipstick had ik ook nog eens geluk, want het was alweer de laatste in het schap.
De lipstick kost maar €2.39!

– Essence easy 2 use eyeliner pen:
De reden waarom ik deze eyeliner kocht is het feit dat deze eyeliner geen dikke, vilten punt heeft, maar echte haartjes! Het kwastje is heel dun, en je zou er heel precies een lijntje mee moeten kunnen zetten. Daar ben ik erg benieuwd naar!
De eyeliner kost €2.89

image

image

Over deze fijne Kruidvat gezichtsreinigingsdoekjes Extra Soft heb ik al een keer een review geschreven (zie:
https://pinkpassionbytamara.wordpress.com/2015/02/23/kruidvat-reinigingsdoekjes-extra-soft/ ).
Deze week was ik net aan mijn laaste pakje begonnen, dus ik moest binnenkort weer wat gaan aanschaffen. Toen kreeg ik de aanbieding van Mijn Extra Voordeel Kaart van Kruidvat: alle Kruidvat gezichtsreinigingsdoekjes Extra Soft voor €1! Dat kwam heel goed uit, en ik bracht er gelijk 3 mee!
Normaal is een pakje gezichtsreinigingsdoekjes te koop voor € 1.89

image

Tot slot deze prachtige kaars. Ik neem nog wel eens zomaar een cadeautje mee voor mijn moeder, en toen ik deze kaars zag staan, moest die zeker mee naar huis. We houden thuis van het branden van kaarsen omdat het zo gezellig en knus is, en dit blauwe exemplaar ziet er prachtig uit! Niet alleen de kleur vind ik mooi, ook het reliëf maakt het een erg mooie kaars. Dit zal leuk staan in huis!
Deze kaars (en nog redelijk wat andere kleuren kaarsen) zijn te koop voor €2.49 per stuk.

Dit was het alweer! Laat je het even weten als je van plan bent één van deze dingen te gaan kopen?

5 reacties op “Shoplog Kruidvat make-up

  • Geef een reactie

