Rimmel Provocalips Lip Colour

Gepubliceerd maart 2, 2015 door pinkpassionbytamara

image

Toen ik van de Rimmel Provocalips 16 HR Kiss Proof Lip Colour hoorde was ik gelijk enthousiast. Rimmel belooft namelijk dat dit lipproduct 16 uur blijft zitten, en dat lijkt me zo handig! Dan hoef je in ieder geval heel wat uurtjes je lipstick niet meer bij te werken!
Ik ging voor de knallend roze kleur ‘Little Minx, nr. 310’.

image

image

De eerste stap is het opdoen van de lipkleur. Dit werkt hetzelfde als bij een gewone lipgloss. Kleine foutjes kun je nu nog goed herstellen (ik knoei bijna altijd..). Er zit geen speciale geur aan de gloss, en hij smeert heel gemakkelijk en fijn uit. Op een gegeven moment merk je wel dat de gloss begint op te drogen, dus je moet een klein beetje opschieten met het opbrengen van de kleur.

image

image

Dan de tweede en gemakkelijke stap: het aanbrengen van de topcoat! Deze topcoat is doorzichtig/wit van kleur (na gebruik natuurlijk niet meer) en het is een dikke substantie. Er zit een aangenaam zoet luchtje aan wat je blijft ruiken op je lippen. De topcoat smeert makkelijk uit, en zorgt ervoor dat het lip product uithardt.
Nu is de vraag: hoe lang blijft het zitten?

image

De kleur is heel intens en dekt ontzettend goed. Zou dit de hele dag zo blijven?

Gedurende de dag heb ik gewoon gegeten, en zelfs na het diner zagen mijn lippen er nog zo uit! Alleen aan de binnenkant van je lippen slijt het een beetje, maar niet genoeg om het bij te moeten werken.
De Provocalips heeft bij mij 8.5 uur perfect gezeten! Dit is zonder twijfel één van de beste lip producten ooit! Wow!
Na die 8.5 uur voelden mijn lippen een beetje trekkerig aan en had ik er ook wel weer genoeg van. Met een klein beetje boenen met de gezichtsreinigingsdoekjes van Kruidvat (klik hier voor de review:
https://pinkpassionbytamara.wordpress.com/2015/02/23/kruidvat-reinigingsdoekjes-extra-soft/ ) zagen mijn lippen er weer schoon uit.

De Rimmel Provocalips 16 HR Kiss Proof Lip Colour is dus een hele grote aanrader. Deze gloss is ideaal voor school en werk, omdat je je geen enkele zorgen hoeft te maken om het bijwerken van je lipstick of lipgloss.
De Provocalips serie is te koop voor € 11.99 bij de drogist, en deze week zelfs voor €7 in de aanbieding bij Kruidvat!

3 reacties op “Rimmel Provocalips Lip Colour

  • Geef een reactie

