Catrice NUDE PURISM EyeColour Quattro nr. 02 Taupe-less

Gepubliceerd maart 7, 2015 door pinkpassionbytamara

image

Ik kwam in het limited edition schap van Catrice deze beauty tegen. Ik vond de kleuren zo mooi, dat ik hem niet kon laten liggen!
Het paletje had ik al eerder genoemd in mijn shoplog:
( https://pinkpassionbytamara.wordpress.com/2015/03/01/shoplog-kruidvat-make-up/ ), maar vandaag zie je eindelijk of het echt fijne oogschaduws zijn!

image

De grootte van de oogschaduws is precies goed: grotere vakjes voor de lichtere kleuren. De donkere kleuren gebruik je bijna altijd voor het creëren van schaduws, dus daar heb je minder van nodig.

image

De oogschaduw is niet te korrelig, en geeft behalve de roze tint goed zijn kleur af. Van de roze kleur had ik nog wel het meeste verwacht. Ik vind het jammer dat je er zo weinig van terug vindt.

image

Zonder flits

image

Met flits

De swatches maken de sfeer van het paletje duidelijk: niet te donker, heel subtiel en met de nodige glitters. Alleen de chocolade kleur bevat geen glitters.

image

Met alleen de eyeliner opgebracht.

Zoals je ziet kun je een prachtige en subtiele nude look hiermee maken. Deze oogschaduws zijn perfect voor het werk of school, omdat je dan meestal niet met een knallende ooglook rond wilt lopen.

image

De oogschaduws blenden erg goed. Als je wat meer diepte wilt, kun je de chocolade kleur wat intenser aanbrengen in de arcadeboog. Ik heb de roze kleur op het bewegend ooglid aangebracht, daarboven de taupe tint, en daarboven weer alles ingeblend met de highlighter (die net iets meer kruimelt dan de rest, maar mij hoor je niet klagen!). En zoals ik al zei, de chocolade kleur gebruik je subtiel in de arcadeboog.

Catrice heeft dus weer een prachtig palet op de markt gebracht waar iedereen wat aan heeft. Let wel op: het is een limited edition die dus veel te snel weer uit de schappen verdwijnt!

Catrice NUDE PURISM EyeColour Quattro nr. 02 Taupe-less. Te koop bij Kruidvat en Trekpleister voor €4.59

3 reacties op “Catrice NUDE PURISM EyeColour Quattro nr. 02 Taupe-less

  • Geef een reactie

