Shoplog Kruidvat make-up

Gepubliceerd maart 8, 2015 door pinkpassionbytamara

Ben je vandaag nog van plan om de deur uit te gaan? Dan raad ik je aan om even langs Kruidvat te gaan, want ze hebben een onwijs goede actie: ALLE GOSH make-up: 2 voor €12! Ik had al iets op mijn wishlist staan, en daar heb ik nu van geprofiteerd!

image

GOSH 9 Shades Shadow Collection nr. 002 To Have Fun With In LA.

Dit palet was ik laatst al tegengekomen, maar ik vond het toch een beetje duur. Het palet kost normaal gesproken namelijk €12.99. Er waren twee andere varianten te koop, maar ik ging voor deze:

image

Zoals je aan het doosje al kunt zien, zitten er prachtige tinten oogschaduw in. Deze knallen niet te veel, en zijn ook weer niet té nude. Precies goed dus! Als je benieuwd bent naar de inhoud van het palet, houd dan mijn site in de gaten. De review komt er aan!
Door die kortingsactie ging er €1 af van dit palet, èn mocht ik nog iets uitzoeken..

image

GOSH Eyelight Trio nr. 002 Fairytale

Ik koos dit nieuwe, prachtige palet uit voor €0! Normaal kost dit paletje €9.99. Wat ben ik hier blij mee! Die kleuren roze komen altijd van pas. En als ze goed blenden, kun je hier zeker een toffe ooglook mee maken! Ik ging (alweer) voor nr. 002. De andere paletjes waren òf te nude òf te knallend. Ik heb niets tegen felblauwe oogschaduw, maar het is helaas niet zo vaak draagbaar!
Natuurlijk ga ik met het Eyelight Trio voor mijn site een mooie ooglook maken. Stay tuned!

image

Essence mattifying compact powder nr. 11 pastel beige

Ook nam ik een exemplaar van mijn all time favourite mee: Essence mattifying powder. Ik gebruik altijd nr. 11 (dat is de lichtste kleur), en ik ben er dol op! Omdat zo’n poeder bij mij heel snel op is, moet ik hem geregeld kopen. Maar dan heb je ook wat!
De mattifying powder kost €2.89.

Hopelijk heb je wat aan de tip van 2 GOSH producten voor €12 bij Kruidvat. Zo heb je luxere make-up producten voor een zacht prijsje, ideaal!

Vond je deze shoplog leuk? Bekijk dan ook deze budget make-up shoplog:
https://pinkpassionbytamara.wordpress.com/2015/03/01/shoplog-kruidvat-make-up/

6 reacties op “Shoplog Kruidvat make-up

  • Geef een reactie

