Essence easy 2 use eyeliner pen

Gepubliceerd maart 9, 2015 door pinkpassionbytamara

image

image

Essence heeft een paar ontzettend leuke en vernieuwende producten op de markt gebracht, waar deze één van is: De Essence easy 2 use eyeliner pen. (Door de opdruk en het licht is de helft telkens maar te lezen, maar goed..)
Ik had al een paar goede verhalen gehoord over deze eyeliner, en omdat mijn oude eyeliner met vilten punt het veel te snel had opgegeven, probeerde ik deze eens uit. De easy 2 use eyeliner pen heeft namelijk haartjes als punt!

image

Het is bijna niet te zien, maar als je heel goed kijkt zie je dat de punt bestaat uit samengeperste haartjes. Hierdoor kun je de eyeliner preciezer opbrengen dan met een dikkere, vilten punt. Essence heeft deze techniek afgekeken van de Kat von D Tattoo Liner Pen. Daarmee kun je namelijk precies tekenen door de punt met haartjes!

image

Tijdens het swatchen maakte ik me wel zorgen. De pen geeft niet in één keer genoeg inkt af, zodat je er meerdere keren overheen moet om een zwart lijntje te krijgen. Daardoor kreeg ik scheve lijntjes op mijn arm. Zou dat ook zo zijn bij mijn ogen?

image

Gelukkig heb ik daar geen last van gehad! Ondanks dat de eyeliner niet diepzwart van kleur is, en je er twee keer overheen moet, kun je wel een precies lijntje maken. En wat ook fijn is: het is een dunne punt, dus je kunt ook dunne lijntjes zetten. Bij een vilten punt zet ik namelijk vaak de lijn te dik.

image

Met mascara erbij heb je een top ooglook! Ik ben hier erg blij mee! Het enige minpunt is, dat je de eyeliner een paar keer moet schudden tijdens het opbrengen, omdat de inkt dan is teruggelopen. Maar dat is ook een heel klein minpunt!

Essence easy 2 use eyeliner pen is te koop voor €2.89 bij Kruidvat en Trekpleister.

2 reacties op “Essence easy 2 use eyeliner pen

  • Geef een reactie

