Shoplog Make-Up and more

Gepubliceerd maart 13, 2015 door pinkpassionbytamara

Mijn vorige shoplog staat nog maar nauwelijks online, of er is al weer een nieuwe! Ik heb wat gave producten geshopt, die zeker aan te raden zijn! Kijk maar mee!

image

Allereerst deze leuke mandjes van de Action. Ze zien er onwijs mooi uit en zijn helemaal niet duur. Op volgorde van klein naar groot kosten ze: €0.89, €1.59 en €1.99. Deze mandjes ga ik gebruiken voor het opbergen van mijn make-up spullen. Super handig!

image

Dit is Karel de tuinkabouter. We hebben hem voor €1.39 meegenomen bij de Action en hij staat nu bij ons in de vensterbank. Hopelijk voor hem duurt het nog heel lang voordat we deze kaars aansteken!

image

Voor het geval je je afvraagt waar je een appelboor kunt kopen, hier is ‘ie! Ik heb geen idee of het een goede appelboor is, maar hij kostte in ieder geval niet veel, maar €0.95 namelijk (bij de Action).

image

Dan twee make-up producten van Hema! Allereerst heeft Hema nieuwe fabulous fluid lipsticks waar ik erg benieuwd naar ben. Ik koos deze fuchsia kleur uit voor €4.50. En dan nog een eyelash brush (€2.60) die ik wil gebruiken voor het uitborstelen van mijn wenkbrauwen. Ik ben erg benieuwd of je de lijntjes poeder hier mooi mee kunt vervagen. Reviews volgen nog!

image

En dan nog een tip uit het Hema restaurant:
Mijn moeder en ik gingen lekker koffie drinken en we hebben iets heerlijks ontdekt:
Caramel cappuccino (€2.25 per kop) en Croque Monsieur (€2.50 per stuk). Het is een tosti met ham en kaas. Erg lekker! Het enige wat ik nog miste was de ananas. Voor de rest ben ik tevreden!

Eén reactie op “Shoplog Make-Up and more

Geef een reactie

