Hema Easy Shine Lipbalms

Gepubliceerd maart 15, 2015 door pinkpassionbytamara

image

De easy shine lipbalms van Hema zijn er al weer een tijdje, en ik gebruik mijn eerste vier met veel plezier. Afgelopen week kreeg onze Hema er vier kleurtjes bij, die ik nog niet eerder had gezien! Nummers 5, 6, 7 en 8 kwamen er bij. Nr. 07 bleek bij de swatch niet goed te dekken, maar de andere lipbalms bracht ik mee naar huis!

image

image

Nr. 05

Deze lipbalm heeft een subtiele licht-roze kleur. Hij voelt lekker romig aan op de lippen en brengt verzorging en een vleugje kleur goed dekkend aan. Deze kleur blijft ongeveer twee uur goed.

image

Nr. 05 glimt het meeste van alle lipbalms!

image

image

Nr. 06

Naar deze kleur was ik het meest benieuwd. Ik houd niet van oranje kleuren, maar deze lipbalm ziet er prachtig perzikkleurig uit! Hij dekt redelijk goed, maar benadrukt wel veel velletjes. Dat is dan wel een minpuntje. Deze kleur blijft ongeveer twee tot drie uur zitten.

image

Nr. 06 heeft wel een glans, maar niet zo veel als nr. 05.

image

image

Nr. 08

En dan mijn nieuwe ontdekking! Deze berry-kleur had ik nog niet eerder en bevalt me super goed! De dekking is perfect, de kleur is intens en hij staat prachtig! Hij blijft ook wel drie uur zitten!

image

Door het plots veranderde licht lijkt mijn huid hier wat lichter. Maar wow wat een mooie bessen kleur! Dit is zeker mijn favoriet!

image

De Easy Shine Lipbalms zijn voor €3.50 per stuk te koop bij Hema.

4 reacties op “Hema Easy Shine Lipbalms

  • Geef een reactie

