GOSH Eyelight Trio

Gepubliceerd maart 16, 2015 door pinkpassionbytamara

image

Nadat ik dit prachtige nieuwe oogschaduw paletje had geshopt (zoals al te zien was in deze shoplog) was ik razend benieuwd naar de ooglook die je hiermee kunt maken. Gosh heeft namelijk altijd goede kwaliteit oogschaduws, en ik hoopte dat dit palet ook zo goed zou zijn.

image

Ik heb voor nr. 002 “Fairytale” gekozen. Deze tinten zijn goed draagbaar en toch ook nog speciaal. De kleuren zien er in ieder geval al stralend uit!

image

De structuur van de oogschaduw is precies goed. Er komt niet te veel product vrij bij het gebruik en de pigmentatie is ook heel goed. Zie de swatches hieronder:

Zonder flits:

image

Met flits:

image

Wow! De kleuren zijn erg intens op mijn huid, en vooral de roze en paarse tint springen er uit. Ze voelen ook heel luxe aan!

image

Hier draag ik alleen nog maar de oogschaduws. Ik heb de roze kleur op het bewegend ooglid aangebracht, de paarse kleur er boven ingeblend en onder de onderste wimperrand aangebracht en de lichtste kleur voldoet als highlighter in de binnenste ooghoek. De oogschaduws blenden ontzettend fijn.

image

Met eyeliner en mascara ziet het geheel er goed uit. Ik had wel verwacht dat de roze en paarse oogschaduws meer van elkaar zouden verschillen, maar op zich is dat niet zo erg. De ooglook valt een klein beetje op, maar is vooral erg draagbaar. Ik ben zeker fan!

De GOSH Eyelight Trio’s zijn te koop voor €9.99 bij Kruidvat.

Geef een reactie

