Rexona Shower Fresh Deospray

Gepubliceerd maart 18, 2015 door pinkpassionbytamara

image

Ben je nog op zoek naar een frisse deodorant? Dan denk ik de perfecte match te hebben gevonden. Ik was namelijk op zoek naar een deospray die niet alleen goed werkt, maar ook nog eens lekker ruikt. Wat blijkt? Rexona Shower Fresh heeft het allemaal!

image

De verpakking is ontzettend mooi met die golvende lijnen. Het doet me een beetje denken aan de zee!
De deodorant zelf ruikt lekker fris. De geur lijkt een beetje op fris gewassen kleren die je draagt na het douchen. Dat komt doordat de geur me een beetje doet denken aan wasmiddel! 😉
Rexona heeft altijd fijne deo’s, maar deze is nu mijn favoriet. Er zit geen alcohol in en hij is verkrijgbaar in een compressed verpakking. Zo spaar je het milieu ook nog een klein beetje!

image

De deospray houd je makkelijk vast en is ook goed mee te nemen in je tas. Deze frisse deodorant past namelijk bij alle gelegenheden!

Rexona Shower Fresh Deospray is te koop bij de drogist. Bij Kruidvat kost hij €3.59.

2 reacties op “Rexona Shower Fresh Deospray

  • Geef een reactie

