Hema Foaming Shower Gel Today I Feel Marvelous

Gepubliceerd maart 25, 2015 door pinkpassionbytamara

image

“Today I feel marvelous. Dancing all night with a golden glow”.
Wat een leuke zin om de aandacht mee te trekken! Ik had de foaming shower gels al langer zien staan bij Hema, maar nu ga ik deze toch eens uitproberen. Want wie wil zich nou niet Marvelous voelen?

image

De geur vind ik moeilijk te omschrijven. Er zit jasmijn, mandarijn en patchouli in, en het is een rijke en tegelijkertijd ook frisse lucht. Echt zwaar valt hij dus niet, maar als je van patchouli houdt zul je deze geur zeker kunnen waarderen! Valt je trouwens de grappige verpakking ook op? Het lijkt wel een deoflesje! 😉

image

En dan.. als je goed geschud hebt en het eerste er uit spuit, krijg je dit. Er komt een waterige substantie uit waar je niet op zit te wachten. Er hoort namelijk een stevige gel uit te komen. Als je dan nog een tijdje doorspuit komt de gel er wel goed uit. Maar toch is het vreemd. Want elke keer als ik me hiermee douche heb ik dit probleem opnieuw.

image

Het bolletje gel is hier nog wat bedekt met schuim, want schuimen doet het zeker! Met een klein beetje product krijg je al een heleboel lekker ruikend schuim waar je je heerlijk mee kunt douchen. De gel droogt niet uit, en behalve de waterige substantie die je eerst krijgt, bevalt hij me goed!

De Foaming Shower Gel Today I Feel Marvelous is te koop bij Hema voor €3.95.

Eén reactie op “Hema Foaming Shower Gel Today I Feel Marvelous

Geef een reactie

