Throwback Thursday #2

Gepubliceerd maart 26, 2015 door pinkpassionbytamara

Na de vorige Throwback Thursday kreeg ik zin om er snel nog één bij te maken. Want een heleboel mensen konden zich Diddl bijvoorbeeld nog goed herinneren. En ik weet zeker dat je onderstaande dingen ook nog weet!

Bassie en Adriaan

image

Ontzettend vaak heb ik naar mijn videobanden van Bassie en Adriaan gekeken. De vrolijke clown Bassie en de altijd leuke acrobaat Adriaan beleefden de spannendste avonturen. Ook vond ik het geweldig dat de koplampen van hun auto eigenlijk ogen waren die opengingen als ze gingen rijden. Aan Bassie en Adriaan heb ik fijne herinneringen uit mijn kindertijd!

Flippo’s

image

Aan het begin van deze eeuw waren flippo’s het meest populaire soort speelgoed en verzamelobject ooit. Lay’s stopte de plastic rondjes met Pokémon afbeeldingen in de zakken chips, en ik heb nog nooit zo verwachtingsvol die zakken opengemaakt. Iedereen spaarde mee. Daarom heb ik een koker van Pokémon en een verzamelalbum zelfs bijna vol gekregen!

Schudkokers

image

Bron foto

Op de kleuterschool en basisschool was dit een erg geliefde knutselopdracht. Iedereen bracht een wc rol mee naar school, om hem vervolgens helemaal naar eigen smaak te versieren. Daarna mocht er ook nog harde macaroni of rijst in! De hele middag was iedereen vervolgens aan het schudden met die rol. Blijkbaar verveelde het niet!

En kende jij de items nog uit je kindertijd?

Eén reactie op “Throwback Thursday #2

  • Geef een reactie

