Hema Soft Matt Lipbalm

Gepubliceerd maart 28, 2015 door pinkpassionbytamara

image

Hema heeft niet alleen maar fijne Easy Shine Lipbalms in haar assortiment (voor de review daarvan, klik hier ).
Er is nu ook een nieuwe lijn Lipbalms gelanceerd, namelijk de Soft Matt Lipbalms! Omdat de Easy Shine Lipbalms mij zo goed bevallen, moest ik deze natuurlijk ook proberen!

image

Ik koos voor nr. 07. Deze kleur is meer rood dan roze en ziet er fris uit. De andere tinten vond ik niet zo bijzonder, dus daarom koos ik voor alleen dit exemplaar.

image

Net zoals de Easy Shine Lipbalms heeft deze matte variant een chubby stick waar je de lipbalm uit kunt draaien. Zo heb je geen gedoe met aanslijpen! Ook zit er een mat laagje overheen. Niet alleen de balm zelf lijkt mat, ook de verpakking inclusief dop zijn mat. Zo kun je alles goed uit elkaar houden!

image

De lipbalm brengt heel fijn aan. Je kunt er een mooie dekkende laag mee aanbrengen, en het gaat ook heel precies. Het is inderdaad een matte rode kleur die lekker veel opvalt, prachtig!
Er zit alleen één minpuntje aan: de lipbalm moet je na 1.5 uur al bijwerken (ook al gaat dat prima) en de balm trekt snel in de lijntjes. Voor de rest ben ik tevreden!

De Hema Soft Matt Lipbalms kan ik je dus aanraden! Ze zijn te koop bij Hema voor €3.50 per stuk.

Eén reactie op “Hema Soft Matt Lipbalm

  • Geef een reactie

