Hema Classic Powder Brush

Gepubliceerd maart 31, 2015 door pinkpassionbytamara

image

Het is best moeilijk om goede make-up kwasten te vinden. Mijn ervaring is ook vaak: goedkoop is duurkoop. Het valt me op dat Hema steeds betere kwasten op de markt brengt, die ook nog eens goed betaalbaar zijn. Deze poederkwast leek me fijn en zacht, dus daarom probeer ik de Classic Powder Brush nr. 151 eens uit!

image

image

In de winkel vielen me de haren van deze kwast gelijk op. Ze zien er grappig uit: wit met een zwart randje. In het gebruik blijkt echter dat witte haren nooit wit blijven! 😉
De haren zijn synthetisch en voelen extreem zacht aan. Door de zachte haren pakt de kwast net iets te weinig poeder op, en brengt het ook net niet dekkend genoeg aan. Maar het voelt wel prettig aan op je gezicht!

image

De haren staan dus wijd uit elkaar waardoor je deze kwast beter kunt gebruiken om je gezichtspoeder gedurende de dag bij te werken. Om het poeder te setten kun je beter kiezen voor een stevigere kwast.

Als ik alles bij elkaar optel ben ik tevreden met deze kwast. Ik pak hem er toch best vaak bij. Alleen voor het dekkend aanbrengen van poeder is hij minder geschikt.

De Classic Powder Brush nr. 151 is in dit formaat nog te krijgen in de Hema filialen voor €4.50.
Op de website zijn ze inmiddels al overgegaan op een kwast met een kortere steel.

Geef een reactie

