Gosh 9 Shades Shadow Collection

Gepubliceerd april 2, 2015 door pinkpassionbytamara

image

9 Shades to have fun with in LA..
Nou, ik zou heel graag op vakantie gaan naar Los Angeles, en dan gaat dit palet zeker mee! Ik had in mijn shoplog al een kleine sneak peak laten zien van dit nieuwe palet, maar de oogschaduws zelf bleven nog even geheim..

image

Het mat zwarte doosje met glimmende GOSH letters viel me gelijk op. Het ziet er heel klassiek en mooi uit! Ook de verpakking met de prachtig opgemaakte ogen trok me aan in de winkel. Zoiets belooft namelijk veel goeds!

image

Als het doosje dan opengaat komen er allemaal mooie oogschaduws tevoorschijn! Het zijn lekker opvallende kleuren die niet té fel zijn. Hier kan iedereen een mooie ooglook mee maken!

image

Alleen de middelste oogschaduw ziet er mat uit. Voor de rest zie ik overal glitters in zitten. I love sparkle!!

Toen ik ging swatchen zag ik gelijk dat de pigmentatie heel goed is. Dat is bij deze kleuren heel fijn!

Zonder flits:

image

image

Met flits:

image

image

Een opvallende ooglook maken met deze tinten zal niet moeilijk zijn! Let alleen wel op dat je je lipkleur rustig houdt!

image

Op deze foto heb ik alleen de oogschaduws aangebracht. Ik bracht kleur 4 (dat is van links naar rechts en van onder naar boven) op het bewegend ooglid aan met daarboven kleur 8. Ik blendde kleur 3 en vervolgens kleur 2 in de arcadeboog en kleur 7 ging in de binnenste ooghoek. Daarna maakte ik het lekker fel door kleur 6 aan te brengen onder de onderste wimperrand.

image

Als je het dan afmaakt met mascara en eyeliner ziet het er heel gaaf uit! Voor wat extra shimmer bracht ik nog een metallic blauwe eyeliner aan op de waterlijn. Met deze make-up val je zeker op!

image

Een andere, iets simpelere ooglook die ik maakte is beter draagbaar.
Ik bracht kleur 6 aan op het bewegend ooglid en blendde daar kleur 5 boven. Die bracht ik ook aan op de binnenste ooghoek. Kleur 9 ging in de arcadeboog en ik bracht extra schaduw aan in de buitenste ooghoek met kleur 3.
Ik ben tevreden met het resultaat!

Als je ook enthousiast bent geworden, kun je dit palet (nr.002, To Have Fun With In LA) samen met twee andere varianten vinden in het Gosh schap van Kruidvat. Het palet kost €12.99, wat niet duur is voor deze 9 prachtige kleuren!

2 reacties op “Gosh 9 Shades Shadow Collection

  • Geef een reactie

