Essence Like An Unforgettable Kiss Blush Brush #2

Gepubliceerd april 3, 2015 door pinkpassionbytamara

Normaal gesproken review ik een make-up product, en is het klaar.
Maar ik kom vandaag toch nog even terug op de Essence Like An Unforgettable Kiss Blush Brush.

image

Zoals je al kon lezen in de review, kun je deze kwast beter gebruiken als foundation kwast. Een foundation kwast moet je goed onderhouden, omdat het anders slecht is voor je huid. Ik kwam er achter dat deze kwast daar dus niet tegen kan.

image

Na één wasbeurt was de steel geknakt. Ondanks dat ik er absoluut geen water op heb laten lopen, heeft toch de lijm losgelaten. Erg jammer! Blijkbaar kan deze kwast weinig hebben..

image

Nu zit één kant nog een beetje vast, maar voor je het weet laat ook die los. Dit valt me zeker tegen!

Om dit soort situaties het beste te voorkomen kun je het contact met water (behalve de haren natuurlijk) het beste vermijden. Vaak is water de veroorzaker van loslatende lijm. En soms heb je kwasten die helemaal nergens tegen kunnen. Daar is deze helaas één van!

Geef een reactie

