Vrolijk Pasen!

Gepubliceerd april 5, 2015 door pinkpassionbytamara

image

Bron foto

Vrolijk Pasen allemaal!

Gaan jullie vandaag ook zoveel eitjes eten? Ik weet nu al dat ik er enorm veel ga eten! Niets is toch heerlijker dan te ontbijten met gekookte eitjes op de paastafel? En de hele dag door chocolade eitjes te snoepen?
Helaas ben ik het eieren zoeken een beetje ontgroeid.. 😉 Jammer, want hoe leuk was dat altijd!

In ieder geval ga ik deze dagen proberen wat rustiger aan te doen, en gezellig bij mijn familie te zijn. Daarom komt er morgen geen blogpost online. Maar daarna kun je natuurlijk wel weer rekenen op een leuke post!

Tot dinsdag en:

image

Bron foto

Geef een reactie

