Shoplog Make-Up and more @ Hema

Gepubliceerd april 8, 2015 door pinkpassionbytamara

image

Zoals jullie wel weten houd ik van Hema (ik werk er zelfs!). Omdat Hema vaak vernieuwt, vind ik het super leuk wat van die nieuwe producten aan te schaffen. En natuurlijk laat ik ze dan zien in alweer een nieuwe shoplog!

image

Ik was gelijk in de tropische sferen door deze vrolijke gele spulletjes! De ananaskaars is heel origineel en perfect voor een zomers tintje in huis! Hier word ik blij van! De kaars kost €5.00.
Ook vond ik een jelly beans nagellakje in het make-up meubel. Ik ben erg benieuwd of mijn nagels er ook als snoepjes uit gaan zien.. Deze vrolijke gele nagellak (€2.50) ga ik zeker reviewen!

image

Ik had nog een blending kwast nodig, en koos voor dit leuke roze exemplaar. De kwast kost €3.10 en ik ben benieuwd naar de kwaliteit!
Grote wattenschijfjes zijn altijd handig. Vaak heb ik niet eens genoeg aan een klein watje! Volgens mij zijn ze wel lekker zacht, dus kocht ik een pak voor maar €1.00.

image

Tot slot nog deze nieuwe moisturising lipsticks. Nr. 32 en 33 zijn nieuw in het assortiment. Terwijl nr. 32 een mooie, ietwat felle kleur roze is, valt nr. 33 een stuk donkerder uit! Die kleur is heel speciaal! Ik kocht de lipsticks voor €3.00 per stuk.

Ik kan niet wachten om al deze mooie producten te gaan reviewen! (Behalve de ananaskaars dan 😉 ). Heb jij er nog iets leuks tussen zien staan?

3 reacties op “Shoplog Make-Up and more @ Hema

  • Geef een reactie

