Unsuccesful Adulting TAG

Gepubliceerd april 9, 2015 door pinkpassionbytamara

Na het zien van de onwijs leuke Unsuccesful Adulting TAG video op versusa.nl leek het me leuk om de tag over te nemen. Suz en Vera hebben hem helemaal zelf bedacht, super knap! Dus check ook vooral even hun video!

1. Wat is het meest onvolwassen eten dat je de afgelopen week hebt gegeten?
Oké, oké, ik beken. Ook ik heb een chocolade paashaas met veel plezier naar binnen gewerkt! (Niet in 1 keer natuurlijk! 😉 )

2. Hoe vaak ga je vóór 22:00 uur naar bed?
Nooit. Toen ik nog studeerde en de trein van 06:30 uur moest pakken ging ik wel eens om half tien slapen, maar voor de rest komt dat nooit voor.

3. Wat is het laatste kinderprogramma dat je hebt gekeken?

image

Zonder twijfel is dat Hannah Montana. Miley is niet alleen nu één van mijn favo zangeressen. Ze maakt ook deel uit van mijn tienertijd. En daarom kan ik nu nog steeds dubbel liggen om de Dang Flabbits van Robbie Ray Stewart en de Sweet Nibblets en Say What?’s van Miley.

4. Wat is het laatste dat je bent vergeten?
Ik heb laatst mijn powerbank voor mijn telefoon ergens laten liggen. Daar baalde ik wel van, want mijn batterij wordt hoe langer hoe slechter!

5. Ben je wel eens in je pyjama naar buiten geweest?
Naar mijn weten ben ik nooit zomaar in pyjama naar buiten gelopen. Dat is toch veel te koud!!

6. Wat is je meest ranzige gewoonte?
Over deze vraag moest ik best lang nadenken. Tot nu toe weet ik hier geen goed antwoord op. Suz noemde dat zij veel knoeide. Dat heb ik ook (echt, ik laat alles vallen!), maar dat is toch niet ranzig?

7. Hoeveel enkele sokken heb je in je kast/la liggen?
Ik heb geen losse sokken in mijn la. Al mijn sokken hebben nog gewoon hun andere maatje!

8. Welke lelijke emoji gebruik je wel eens?

image

Dit zijn mijn laatst gebruikte emojis. Die ene met het blauwe hoofd vind ik niet echt aantrekkelijk. En ook die emoji zonder mond ziet er ‘apart’ uit!

9. Wat is je meest nerderige eigenschap?
Alles wat ik moet kennen of leren schrijf ik op. Ik leef zowat met pen en papier in mijn handen, en dat zou je nerderig kunnen noemen.

10. Wanneer is voor het laatst het eten dat je kookte mislukt? Wat was het?
Een tijdje geleden heb ik mijn pannenkoeken laten aanbranden. Op de een of andere manier lukken ze soms wel… èn soms niet…

11. Welke tik komt bij je naar boven als je je ongemakkelijk voelt?
Als ik mij ongemakkelijk voel ga ik kuchen. Heel stom, maar dan denk ik de hele tijd dat ik moet hoesten. Dat is mijn tik, samen met prutsen aan een ring om mijn vinger of een pen ofzo.

12. Wat was de laatste rekening die je ‘verstopte’?
Ik verstop nooit rekeningen. Dan loop je alleen maar weg van de realiteit. Net als Vera zie ik ze onder ogen zodat je het maar gehad hebt!

Dit was een leuke tag om te doen! Ik ben erg benieuwd wat Heike er van gaat maken, want zij is degene die ik nomineer. Heike (ohmyworldinwords.wordpress.com), veel succes!

Geef een reactie

