Vandaag Praktijk Examen Auto!

Gepubliceerd april 10, 2015 door pinkpassionbytamara

image

09:50 uur is het zo ver: mijn praktijk examen rijbewijs B.

Op zich vind ik het wel spannend. Want je weet natuurlijk nooit hoe het gaat lopen. Maar ik houd het vertrouwen er wel in, hoor!
Wat ik als tip heb gekregen van veel mensen en mijn rij-intructeur is dat je gewoon moet doen alsof het een normale rijles is. En er vooral niet over nadenken. Anders maak je jezelf alleen maar gek!
Suz van http://www.versusa.nl raadde al aan in een artikel over haar rijbewijs dat het niet erg is het niet te halen. Natuurlijk kost het dan meer geld en tijd, maar zo ga je in ieder geval niet de weg op wanneer je er nog niet aan toe bent.

Ik heb ervoor gekozen deze dag online te delen. Ik denk niet dat het extra druk met zich zal meebrengen, en als ik het straks niet haal, dan is dat maar zo.
Als ik het wel haal, dan is het natuurlijk groot feest!

Wish me luck!!

Edit: helaas heb ik het vandaag niet gehaald, volgende keer beter!

2 reacties op “Vandaag Praktijk Examen Auto!

  • Geef een reactie

