Hema Moisturising Lipstick nr. 32

Gepubliceerd april 13, 2015 door pinkpassionbytamara

image

Hema heeft een paar nieuwe moisturising lipsticks aan haar assortiment toegevoegd! 🙂
Zoals je al kon zien in mijn shoplog koos ik twee kleurtjes uit, waarvan ik er vandaag eentje review!

image

De barbie roze kleur van nr. 32 kon ik niet weerstaan. Zo’n kleur vindt ieder meisje toch leuk?!

image

image

Door de swatch werd ik gelijk heel enthousiast. Want de kleur is niet alleen prachtig, ook de dekking is perfect! Deze lipstick ziet er vooral niet te heftig uit en is de droom van iedere ‘lipstick-chick’! 😉

image

Bij het dragen van deze lipstick vallen me twee dingen op:
– de dekking is op zich goed, het had alleen net iets beter gekund. De lijntjes worden een beetje benadrukt, maar gelukkig valt het totaal niet op. De kleur is toch echt de eyecatcher!
– Deze lipstick is extreem longlasting! Omdat Hema ook Longer Lasting lipsticks heeft, begon ik mij af te vragen of deze dat ook niet was. Maar deze barbie kleur is juist een moisturising lipstick, en dat betekent dat je hier het beste hebt van twee lipsticks!

Ik kan je deze nieuwe lipstick zeker aanraden. De kleur is mooi, en hij blijft heel lang zitten. Tot wel 4 uur! Wat wil je nog meer?

Hema Moisturising Lipstick nr. 32 is te koop voor €3 bij Hema.

4 reacties op “Hema Moisturising Lipstick nr. 32

  • Geef een reactie

