Hema Double Wear Waterproof Eyepencil

Gepubliceerd april 15, 2015 door pinkpassionbytamara

image

Het is je waarschijnlijk niet ontgaan dat ik een heleboel nieuwe spulletjes van Hema heb gekocht (zie de shoplog van gisteren), die ik dolgraag met jullie wil delen. Omdat ik denk dat jullie ze ook zo leuk zullen vinden, review ik er lekker op los. Vandaag gaat mijn review over de gloednieuwe Hema Double Wear Waterproof Eyepencil (nr. 10)

image

Dit oogpotlood is letterlijk een potlood van hout wat je aan moet slijpen. Helemaal niks mis mee, maar ik vind een uitdraaibaar stiftje altijd wel net zo makkelijk. Op de verpakking staat: “Kan zowel gebruikt worden als eyeliner, als oogschaduw. Langhoudend.”
Dat het potlood langhoudend was, had ik al gemerkt bij het swatchen. Je hebt wel meer nodig dan alleen een tissue om de streep mee weg te krijgen! 😉

image

Ik had dus gekozen voor nr. 10, een petrol-achtige kleur. Persoonlijk ben ik altijd dol op dit soort kleuren, en dan is het altijd fijn als de pigmentatie goed is. En wat blijkt? De pigmentatie is super goed! De dekking is prima, en de kleur is heel intens. Prachtig!

image

Met dit potlood ben ik helemaal los gegaan. Ik wilde maar wat graag testen of het Double Wear Waterproof Eyepencil wel echt van alle markten thuis is. En of de kleur wel mooi blijft zitten..
Ik merkte gelijk al dat het potlood makkelijk aanbrengt. Je komt goed in alle hoekjes, want het potlood is niet te breed. Dat werkt dus fijn!
Ik heb de kleur aangebracht op het bewegend ooglid en daarboven, op de waterlijn en onder de onderste wimperrand. Met alleen dit oogpotlood kun je een geweldig indrukwekkende ooglook maken! Wow! Nu is het niet zo dat je deze look naar school of naar het werk moet dragen, maar voor een goede gelegenheid is het heel erg geschikt! Ook het feit dat het een waterproof oogpotlood is, zorgt ervoor dat het goed blijft zitten.

Ben je dus nog op zoek naar een vrolijk kleurtje voor op je ogen, die ook nog eens goed blijft zitten? Dan heb ik hier een aanrader voor je!

Het Double Wear Waterproof Eyepencil is te koop voor €4 bij Hema.

Geef een reactie

