Throwback Thursday

Gepubliceerd april 16, 2015 door pinkpassionbytamara

Het is weer tijd voor een nieuwe Throwback Thursday! Ga je mee terug in de tijd?

image

Het Wie Is Het? spel

Mijn exemplaar van Wie Is Het? is helemaal versleten door het vele spelen. Volgens mij komt mijn spel nog uit de jaren negentig, en toen zagen de personen er heel anders uit dan nu. Hoe dan ook, het blijft leuk om te raden wie je tegenspeler als kaartje heeft!
Mijn naam staat er trouwens opgeschreven omdat dit spel vaak mee naar school is gegaan. Soms mochten we op de basisschool namelijk speelgoed meenemen, en dan kon je maar beter even je naam er op schrijven! 😉

image

De Moomins

Toen ik nog heel klein was keek ik altijd naar de Moomins. Wat heb ik hier van genoten! Het zijn super schattige beestjes die spannende avonturen beleven. Ook genoot ik altijd van de intro, want dan kwam er weer een nieuwe aflevering!
Hieronder plaats ik het filmpje zodat ook jij waarschijnlijk weer een flashback krijgt:

image

Kinder make-up

Kreeg jij vroeger ook wel eens zo’n koffertje met make-up? Ik heb er vaak eentje gekregen voor Sinterklaas, en was er dan helemaal gelukkig mee. Blijkbaar zat mijn liefde voor make-up er al vroeg in.. 😉

Ken jij deze dingen nog terug?

Bron foto Moomins
Bron foto kinder make-up

Geef een reactie

