Hema Eyeshadow Brush Blending Pink

Gepubliceerd april 18, 2015 door pinkpassionbytamara

image

Zoals je misschien al wel gelezen hebt in mijn shoplog, heb ik een barbie-roze blending kwast van Hema op de kop getikt! Ik was nog op zoek naar een goede kwast waarmee je oogschaduw makkelijk kunt blenden, en hoop er één gevonden te hebben die er ook nog eens mooi uitziet!

image

Op het eerste gezicht is de kwast een beetje groot. Maar ja, om grotere oppervlaktes te blenden is dat vaak wel handig. Waar ik echt benieuwd naar was, is of de kwast donkere kleuren mooi kan aanbrengen èn blenden. Dat is natuurlijk de bedoeling!

image

De haren van de kwast staan wild uit elkaar. Hiermee gaat het vervagen van harde lijnen goed. Wat ik wel moeilijk vind, is het precies kunnen aanbrengen van donkere kleuren en die gelijk geblend te krijgen. Daar is de kwast namelijk net iets te groot voor.

Wat volgens mij de beste tactiek is, is om oogschaduw met een echte eyeshadow brush aan te brengen, en dan pas deze blending kwast erbij te pakken. Op die manier werkt hij prima!

Deze Eyeshadow Brush Blending Pink is te koop bij Hema voor €3.10.

Geef een reactie

