Shoplog Make-Up & Beauty @Action

Gepubliceerd april 20, 2015 door pinkpassionbytamara

Wie houdt er nou niet van om voor weinig geld fijne producten te scoren? Ik vind het altijd heel tof als dat lukt, en daarom ging ik eens kijken wat de Action allemaal te bieden heeft. Kijken jullie mee?

image

Ik kon haast niet geloven dat één oogschaduw palet met vier kleuren maar €1.29 kost! Ik koos daarom voor de twee leukste kleurencombinaties. De Baked Eyeshadows zijn ook nog eens nat en droog te gebruiken! Deze ga ik binnenkort uittesten, dus houd mijn blog in de gaten!

image

Ik had op internet gezien dat deze kwasten van redelijke kwaliteit zijn. Natuurlijk wilde ik die zelf ook uittesten. Voor €1.29 kocht ik dit etui met wel 5 make-up kwasten!

image

Reinigende poriënstrips gebruik ik best vaak. Ze maken je neus heerlijk schoon. Voor €0.99 heb je een pakje met 6 neusstrips! Ze zijn goedkoop en werken goed, top!

Ben jij ook zo benieuwd naar de make-up producten?

3 reacties op “Shoplog Make-Up & Beauty @Action

  • Geef een reactie

