Hema Crème in Blik (Nieuw)

Gepubliceerd april 24, 2015 door pinkpassionbytamara

image

Toen ik dit schattige blikje met crème in de winkel ontdekte, wist ik het meteen: deze ga ik proberen! (Zie deze shoplog voor nog meer artikelen).
Niet alleen de verpakking is vrolijk en lente-achtig, ook het geurtje wat erbij hangt is lekker. Reden genoeg om richting kassa te gaan!

image

De crème in het blik met draaideksel ziet er stevig uit. Het blikje is goed gevuld (100 ml) met sterk geurende crème. De geur laat zich heel moeilijk omschrijven. Het doet me een beetje denken aan een fruityoghurt met geel en oranje fruit. Maar dan ook weer geen echte sinaasappel lucht..

image

De substantie blijkt iets dunner dan verwacht. Daardoor smeert de crème wel gemakkelijk uit. Het is een goede hydraterende crème. Op de verpakking staat dat je het kunt gebruiken voor je handen, gezicht en lichaam. Voor het gezicht zou ik liever echte gezichtscrème gebruiken, maar voor de rest is hij heel geschikt. Let er alleen wel op dat de geur lang blijft hangen. Gebruik het dus niet vlak voor het eten op je handen! 😉

Hema Crème in Blik, te koop voor €3 bij Hema.

Geef een reactie

