The Social Media TAG

Gepubliceerd april 25, 2015 door pinkpassionbytamara

Na het zien van deze leuke tag-video van Versus A, wilde ik de Social Media TAG heel graag overnemen. Het is een leuke tag om te doen, want zoals een heleboel mensen gebruik ik ook vaak genoeg social media!

1. Welke social media kanalen gebruik je?
Best wel veel, denk ik. Ik gebruik Facebook, Instagram, Twitter, WhatsApp, Pinterest en YouTube. Dagelijks ben ik hier op te vinden!

2. Wat zijn je favoriete social media kanalen?
Het liefst zit ik op Facebook en WhatsApp. Op deze manier blijf je het beste in touch met vrienden, terwijl Twitter en Instagram veel verder weg zijn wat dat betreft. Hier volg ik vooral celebs.

3. Wat is je minst favoriete social media kanaal?
Op dit moment is dat Pinterest. Omdat ik een blog heb, kan het handig zijn om daar inspiratie op te doen. Ik ben er alleen weinig op actief, dus daarom is het mijn minst favoriete kanaal.

4. Welke gebruik je eigenlijk te weinig?
Dat is dus Pinterest! Ik kan er nog zoveel meer uithalen dan ik nu doe!

5. Wat vind je irritant op social media?
Alle reclames en dingen waar je niet om vraagt. Op Facebook zie je vaak gesponsorde berichten, en op YouTube vind ik de reclames voor je überhaupt een filmpje kunt bekijken echt niet cool.

6. Hoe vaak per dag zit je op social media?
De hele dag door ben ik er mee bezig. Als ik moet werken kan en mag het natuurlijk niet, maar in de pauzes kom ik zeker snel weer online.. Verslaafd zeg je?? 😉

7. Meldingen aan of uit?
Aan natuurlijk! Als je geen meldingen krijgt, mis je veel waar je toch op wilt reageren. Dat is helemaal niet handig!

8. Emoji’s, wel of niet?
Af en toe gebruik ik emoji’s. Vooral de poppetjes op WhatsApp zijn soms heel toepasselijk!

9. Hashtags, wel of niet?
Hashtags gebruik ik op Twitter alleen voor promotie van mijn blog. Verder alleen als er een actie aan de gang is wat betreft een Retweet of Follow van een celeb of zo.. Voor de rest zie ik het nut niet zo in van de hashtag..

10. Welk social media kanaal denk je dat als eerste verdwijnt?
Dit is een leuke vraag!! Ik denk Facebook om twee redenen:
1. Suz zegt het al in het filmpje hierboven: bijna alle ouderen hebben al een Facebook account. Het is dan niet meer zo aantrekkelijk voor de jeugd om hier actief te zijn. Stel je voor dat je hele familie meekijkt naar je dronken foto? 😉
2. Mijn bestie Renée begint niet eens aan Facebook omdat ze denkt dat het snel verdwijnt. Waarom dan nu nog een account aanmaken? Daar vertrouw ik dan maar op..

11. Wat zijn je favoriete accounts om te volgen?
Ik volg graag vrienden, celebs en make-up accounts. Zo is mijn tijdlijn een vrolijke boel! 🙂

Dit was een leuke tag om te doen! Hopelijk vind jij dat ook Heike, want ik geef hem door aan jou!  Succes Heike (ohmyworldinwords.wordpress.com)!

2 reacties op “The Social Media TAG

  • Leuke tag! Ik kijk ook vrijwel nooit op Pinterest en vind Whatsapp en Facebook de meest belangrijke omdat je hiermee wel het makkelijkst in contact kunt blijven 🙂

    Like

  • Geef een reactie

