Fem’x Invisible Deospray

Gepubliceerd april 28, 2015 door pinkpassionbytamara

image

De laatste tijd kijk ik toch wat meer naar deosprays die geen witte vlekken achterlaten op kleding. Dat is namelijk zo vervelend als een deodorant dat doet! Natuurlijk moet een deospray bovendien nog lekker ruiken èn goed beschermen. Ik was benieuwd of het merk Fem’x (van Kruidvat) daar allemaal aan voldoet.

image

De spray moet wel 48 uur lang beschermen tegen transpiratie. Dat is bijna nooit mogelijk bij deodorants en daarom is het vaak maar 24 uur. Ik heb het idee dat de werking van de Invisible Deospray na een dagje werk afneemt. Als ik me dus heb ingespannen overdag, spuit ik na tijd nog even wat deo bij. Niet dat het nodig is voor de geur, maar wat betreft bescherming is het wel handig.

De geur is op zich prima. Het is een frisse lucht met een kruiderige ondertoon die bij iedereen past. Zelf houd ik meer van ècht frisse of zoete geuren, maar hier is niets mis mee. Ook zit er geen alcohol in de spray; fijn voor de gevoelige huid!

De Invisible Deospray van Fem’x is dus een prima deodorant voor dagelijks gebruik. Hij is niet heel bijzonder, maar wel gewoon goed!

Fem’x Invisible Deospray is te koop bij Kruidvat voor €1.59.

2 reacties op “Fem’x Invisible Deospray

  • Geef een reactie

