Hema Moisturising Lipstick nr. 35

Gepubliceerd april 29, 2015 door pinkpassionbytamara

image

Na mijn enthousiaste verhalen over twee nieuwe moisturising lipsticks van Hema (klik hier), keek ik extra uit naar nog een nieuwe lipstick in het assortiment. En ja hoor, ik vond er 1 die ook nog eens heel bijzonder van kleur is. Tijd voor een review van de Hema Moisturising Lipstick nr. 35!

image

Kijk eens wat een bijzondere kleur! De kleur zit tussen rood en oranje in, maar lijkt soms net een vleugje roze te bevatten. Prachtig en heel uniek! Nu weet ik onderhand al dat de moisturising lipsticks van Hema je lippen niet uitdrogen en lang blijven zitten. Heel fijn dus!

image

De kleur valt op de huid precies zo uit. Je koopt dus echt de kleur zoals je die in de winkel ziet.

image

En met deze lipstick ben ik heel tevreden! Het is een opvallende kleur die makkelijk aan te brengen is. De dekking is heel hoog en hij benadrukt geen velletjes. Ook blijft hij wel 3 tot 4 uur goed zitten. Een echte topper dus!

Van alle drie de moisturising lipsticks van Hema die ik geprobeerd heb is deze mijn favoriet. Deze gaat in mijn tas elke dag mee!

Hema Moisturising Lipstick nr. 35,  te koop voor €3.00 bij Hema.

Geef een reactie

