Max & More Baked Eyeshadow Retro Chique

Gepubliceerd mei 2, 2015 door pinkpassionbytamara

image

Make-up van de Action? Ik kon me haast niet voorstellen dat je voor zo’n lage prijs iets fatsoenlijks kon krijgen. Toch wilde ik graag eens wat proberen, en daarom kocht ik dit oogschaduwpalet in de kleur: Retro Chique (nr. 427). Bekijk hier de shoplog waarin je nog veel meer leuke spulletjes ziet.

image

Het palet bevat vier kleuren: wit/crème met zilver, babyroze, babyblauw en donkerblauw. Als je deze kleuren combineert kan het er best leuk uitzien. Ik vroeg me af of het pigment wel goed zou zijn. Bij de babyblauwe en babyroze kleurtjes zie je dat nog wel eens tegenvallen bij oogschaduws..

image

Swatch zonder flits

image

Swatch met flits

Op het eerste gezicht valt het me een beetje tegen. Ondanks de glitters die in overvloed aanwezig zijn, vallen de lichte kleuren een beetje weg. Hier was ik al wel bang voor. Het zou jammer zijn als de ooglook die je hiermee maakt zou mislukken!

image

In gebruik valt het toch weer mee. Als je de babyroze kleur aanbrengt op het bewegend ooglid is het handig de sponsapplicator te gebruiken. Anders pakt de kleur niet. Hetzelfde geldt voor de babyblauwe kleur die vanaf de helft tot het eind op het bewegend ooglid gaat. Met een kwastje gaat de highlighter in de binnenste ooghoek en op het wenkbrauwbot. De donkerblauwe kleur blendt je vervolgens boven het bewegend ooglid. Deze volgorde heb ik ook aangehouden door ze onder de onderste wimperrand aan te brengen. Het ziet er dus best leuk uit!

Met dit palet kun je een vrolijke ooglook maken die heel lang blijft zitten. De oogschaduws zijn namelijk heel long lasting, en dat is echt een pluspunt. Voor weinig geld heb je een oogschaduw palet van gemiddelde kwaliteit.

Het Max & More Baked Eyeshadow Palet Retro Chique (nr. 427) is te koop voor €1.29 bij Action.

2 reacties op “Max & More Baked Eyeshadow Retro Chique

  • Geef een reactie

