Sunday chilling met Hitkrant #2

Gepubliceerd mei 3, 2015 door pinkpassionbytamara

image

Mijn vorige Sunday chilling met Hitkrant is al weer een tijdje geleden, dus het leek me leuk om weer eens een exemplaar van mijn favoriete magazine te laten zien! Want waarom zou je nou kiezen voor Hitkrant?

image

Het eerste wat me opviel is de winactie om kaartjes te winnen voor het concert van Ariana Grande. Hoe vet is dat!!

image

Dit soort artikelen vind ik ook helemaal geweldig! Hoe is het nu met de cast van Twilight (1 van mijn favo movies)? Je leest het hier… 🙂

image

En hey, daar zien we Anna Kendrick uit Pitch Perfect (en Jessica uit Twilight natuurlijk).

image

Nog een leuk kiekje van Miley met mama Tish!

image

En daar is Vanessa Anne Hudgens, hèt stijlicoon voor mij. Ze ziet er altijd prachtig uit en is zo getalenteerd! (Denk maar aan haar rol als Gabriella in High School Musical)

image

Deze poster hang ik maar wat graag op! Zij zijn één van de redenen dat ik The Avengers zo’n toffe film vind! (Links zie je Chris Hemsworth. Hij speelt Thor in The Avengers en in de Thor-films. Misschien ken je hem wel als jager in Snow white and the huntsman?
Rechts staat Chris Evans. Hij speelt de blonde (en knappe) Captain America)

image

Op de achterkant staan super leuke posters! Die van Selena Gomez en Ariana Grande ga ik zeker ophangen. Zoals jullie weten ben ik fan van Demi Lovato, maar die zit helaas op de achterkant van de poster met Zac Efron. En natuurlijk kies ik voor die! 😉

Deze Hitkrant is tot en met 11 mei te koop voor €2.95.

2 reacties op “Sunday chilling met Hitkrant #2

  • Geef een reactie

