Hema Hand Cream

Gepubliceerd mei 5, 2015 door pinkpassionbytamara

image

Hand crème is altijd handig. Ook al is het nu geen winter meer, toch blijf ik last houden van droge handen. En dan is het super fijn om een goede hand crème in je bezit te hebben met een lekkere geur. Deze hand crème van Hema gebruik ik al een tijdje, en is een echte favoriet!

image

De verpakking vind ik heel leuk. Lekker opvallend door de glinstering en ook een handig formaat. Er zit een grappig draaidopje op zodat je nooit crème knoeit in je tas. Het is echt een grappig flesje voor onderweg!

image

De crème zelf ruikt redelijk sterk. Niet heel zoet, maar meer wat kruiderig. De exacte geur kan ik nog steeds niet omschrijven, maar het is in ieder geval lekker fris. De crème wordt heel snel opgenomen door de huid, en zorgt ook voor verzorgde handen die er niet uitgedroogd uitzien. Ik vind deze crème zo fijn! Hij irriteert, ondanks de grote hoeveelheid parfum, niet en dat maakt het een topproduct!

De Hema Hand Cream is te koop voor €2 bij Hema.

3 reacties op “Hema Hand Cream

  • Geef een reactie

