Essence All About Matt! Oil Control Paper

Gepubliceerd mei 6, 2015 door pinkpassionbytamara

image

Heb jij dit ook altijd: hoe later je op de dag komt, hoe meer je huid gaat glimmen. En het is niet altijd even handig om een grote poederkwast en poeder met je mee te slepen.. Daarom koos ik voor de Essence All About Matt! Oil Control Papers. Hiermee dep je het vettige als het ware van je huid af.

image

De papiertjes zitten in een handig klein kartonnen doosje. Als je die open schuift, kun je de papiertjes er zo uittrekken! Er zitten wel 50 van dat soort velletjes in de verpakking!

image

Het blijkt een soort vloeipapiertje te zijn, die de vettigheid razendsnel in zich opneemt. Ik had eerst een glimmende huid later in de middag, maar toen ik dit papier tegen mijn gezicht aan depte verdween dat als sneeuw voor de zon! Ik ben heel blij dat ik dit ontdekt heb, want zo ziet je huid en make-up er stukken frisser uit! Een aanrader dus!

De Essence All About Matt! Oil Control Papers zijn te koop bij Kruidvat en Trekpleister voor €1.99

Eén reactie op “Essence All About Matt! Oil Control Paper

  • Geef een reactie

